Η “εκτέλεση των 200”: Οι Ναζί “βάφουν κόκκινη” την Καισαριανή [pics] Μια από τις πιο σκοτεινές και αιματηρές σελίδες της γερμανικής Κατοχής στην Ελλάδα. 1 ΜΑΙ. 2019, 07:04