Ουκρανία: Τιμά τα 37 χρόνια από την καταστροφή του Τσέρνομπιλ – Η Ρωσία διεξάγει «πυρηνικό εκβιασμό»
Η Ουκρανία τιμά σήμερα την 37η επέτειο της καταστροφής του Τσέρνομπιλ, αποκηρύσσοντας τον πυρηνικό «εκβιασμό» της Ρωσίας.
Η Ουκρανία τιμά σήμερα την 37η επέτειο της καταστροφής του Τσέρνομπιλ, αποκηρύσσοντας τον πυρηνικό «εκβιασμό» της Ρωσίας.

Τι δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας του ΟΗΕ σε μήνυμα του για τη σημερινή "μαύρη" επέτειο.

Θυμάμαι πληροφορίες και ειδήσεις στις εφημερίδες, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση που δεν τις πίστευε κανείς, γιατί έλεγαν ψέματα, μόνο...