Κορονοϊός: Έτσι θα λειτουργεί από τη Δευτέρα 21/9 το Δημόσιο (εγκύκλιος)
Επίσης, με την εγκύκλιο επανακαθορίζονται για το Δημόσιο οι ομάδες αυξημένου κινδύνου με βάση σχετική ΚΥΑ της 17ης Σεπτεμβρίου.
Επίσης, με την εγκύκλιο επανακαθορίζονται για το Δημόσιο οι ομάδες αυξημένου κινδύνου με βάση σχετική ΚΥΑ της 17ης Σεπτεμβρίου.