Τα “βατράχια” του Λιμενικού τραγουδούν το “Μακεδονία ξακουστή” και αποθεώνονται! [video]
Δόνησε την ατμόσφαιρα το τραγούδι τους, μόλις πέρασαν από τους επίσημους.
Δόνησε την ατμόσφαιρα το τραγούδι τους, μόλις πέρασαν από τους επίσημους.

Η μπάντα της ΑΣΔΥΣ παιάνισε το εμβατήριο για τα θρυλικά και εμβληματικά τμήματα.

Όσοι βρέθηκαν το πρωί στον Ιερό Βράχο κοίταζαν με θαυμασμό και δέος τα μέλη της Προεδρικής Φρουράς.

Τι έγραψε ο πρώην ΥΕΘΑ στο Twitter.
-600x400.jpg)
Σε κλοιό ασφαλείας οι εξέδρες των επισήμων.

Την εξέδωσε ο διοικητής της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών.

Και ερώτηση στη Βουλή αν θα παιανίσει το «Μακεδονία ξακουστή».
-600x400.jpg)
Μετακινούνται τεθωρακισμένα από τον Αυλώνα στους Αγίους Αναργύρους.

Αιχμές κατά Αρχηγού ΓΕΣ για τη σύλληψη στον Έβρο.

Κατέθεσε ερώτηση προς τον υπουργό Εθνικής Άμυνας.