Ιράν: Το Ισραήλ χρησιμοποίησε αμερικανικές bunker busters βόμβες στη Βηρυτό
Ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν, Αμπάς Αραγτσί, κατήγγειλε ότι το Ισραήλ χρησιμοποίησε αμερικανικές διατρητικές βόμβες, τις αποκαλούμενες «bunker busters».
Ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν, Αμπάς Αραγτσί, κατήγγειλε ότι το Ισραήλ χρησιμοποίησε αμερικανικές διατρητικές βόμβες, τις αποκαλούμενες «bunker busters».

Ο Πρωθυπουργός του Ισραήλ, Μπέντζαμιν Νετανιάχου ανακοίνωσε σήμερα την διάλυση και κατ' επέκταση το «τέλος» του περίφημου πολεμικού συμβουλίου.

Αυτή η επιχείρηση συνιστά μια απόδειξη ότι το Ισραήλ δεν θα υποχωρήσει «μπροστά στην τρομοκρατία», δήλωσε ο Νετανιάχου με ικανοποίηση.

Ο Νετανιάχου προέτρεψε χθες τον αντίπαλό του Μπένι Γκαντς, μέλος του υπουργικού συμβουλίου πολέμου, να μην παραιτηθεί από την «κυβέρνηση...