ΜΝΗΜΕΙΟ

Φαντασιώσεις Σκοπιανών

Ο Δήμος της Γευγελής τοποθέτησε μνημείο στο κέντρο της πόλης για τους πολιτικούς κρατούμενους και διωχθέντες από την ΠΓΔΜ.