
Πληρώνουν από τη τσέπη τους,νοσήλεια και φάρμακα στο ΠΝ.
"Δεν υπάρχει σάλιο,ούτε για φάρμακα και νοσήλεια"! Σύμφωνα με καταγγελία που έστειλαν υπηρετούντες στο Πολεμικό Ναυτικό ,στον ΣΥΣΜΕΔ, δεν τους...

"Δεν υπάρχει σάλιο,ούτε για φάρμακα και νοσήλεια"! Σύμφωνα με καταγγελία που έστειλαν υπηρετούντες στο Πολεμικό Ναυτικό ,στον ΣΥΣΜΕΔ, δεν τους...