Το “μίνι – εξοπλιστικό” των Ενόπλων Δυνάμεων: ο κατάλογος των 20 προγραμμάτων που εγκρίθηκαν

Το “μίνι – εξοπλιστικό” των Ενόπλων Δυνάμεων: ο κατάλογος των 20 προγραμμάτων που εγκρίθηκαν

Σε κλίμα συναίνεσης που ο Αβραμόπουλος επιδιώκει εγκρίθηκαν τα 20 “εξοπλιστικά” προγράμματα των Ενόπλων Δυνάμεων που επί της ουσίας είναι προγράμματα υποστήριξης - συντήρησης υπαρχόντων οπλικών συστημάτων.

Ποιο είναι το “εξοπλιστικό πρόγραμμα” που θα βρει η νέα κυβέρνηση τη Δευτέρα

Η όποια νέα κυβέρνηση προκύψει αύριο θα πρέπει μετά από τις προεκλογικές “ντρίπλες” και υποσχέσεις να ασχοληθεί σοβαρά με το χώρο των ΕΔ.Πρώτα απ΄ όλα με τα στελέχη στα οποία αναφερθήκαμε χθες προσπαθώντας να καταγράψουμε τι αναμένουν.Υπάρχει όμως και ο τομέας των οπλικών συστημάτων.

Η ΠΑ σε κατάσταση “κόκκινου συναγερμού”!Σχεδόν όλο το οπλοστάσιο χωρίς συντήρηση.Ποιοι ευθύνονται

Χωρίς καμία διάθεση πρόκλησης πανικού και κινδυνολογίας η κατάσταση που επικρατεί στην Εθνική Άμυνα της χώρας και ειδικά στο χώρο της ΠΑ που κάθε μέρα δοκιμάζεται σε σκληρές συνθήκες ,είναι πλέον απελπιστική!

“Πτωχεύουν κι αγοράζουν όπλα”.Συκοφαντούν την Ελλάδα για να κόψουν κι άλλες αμυντικές δαπάνες

Επιχείρηση συκοφάντησης της Ελλάδας,από το εξωτερικό,με πιθανή …βοήθεια εκ των έσω!Η προσπάθεια να παρουσιαστεί η Ελλάδα ως μία χώρα που από τη μία βουλιάζει οικονομικά και από την άλλη συνεχίζει να αγοράζει όπλα που δεν χρειάζεται έχει αρχίσει να ξεπερνά τα όρια και προφανώς δεν είναι τυχαία!

Να γιατί μας δάνειζαν!Γερμανοί και Γάλλοι μας τα ΄χουν πάρει με τα όπλα!

Γερμανοί και Γάλλοι που κόπτονται να μας σώσουν ίσως θα έπρεπε να αφαιρέσουν από το λογαριασμό, τα δις που εισέπραξαν,με τους πρώτους να κόβουν κάτι παραπάνω,λόγω των προβλημάτων στα "προϊόντα" τους!