ΓΕΕΘΑ: Σεμινάριο αντιμετώπισης υβριδικών απειλών διοργάνωσε η ΔΕΠ
Κατά την έναρξη του σεμιναρίου, απηύθυνε χαιρετισμό ο διοικητής της ΔΕΠ αντιστράτηγος Γεώργιος Τσιτσικώστας
Κατά την έναρξη του σεμιναρίου, απηύθυνε χαιρετισμό ο διοικητής της ΔΕΠ αντιστράτηγος Γεώργιος Τσιτσικώστας

Το Σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στη Σχολή Ικάρων στην Αεροπορική Βάση Δεκέλειας, υπό την αιγίδα της ΓΔΠΕΑΔΣ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας

Δείτε φωτογραφίες απο το σεμινάριο που διοργάνωσε το ΓΕΕΘΑ