
Γιατί η ΣΜΥΝ διεκδικεί την Σημαία της με επιμονή
Η ΣΜΥΝ παρέλασε και χθες ως “ουρά” της ΣΝΔ και αυτό είναι κάτι που ενοχλεί όσους προέρχονται απ΄ αυτή.

Η ΣΜΥΝ παρέλασε και χθες ως “ουρά” της ΣΝΔ και αυτό είναι κάτι που ενοχλεί όσους προέρχονται απ΄ αυτή.
-990x660.jpg)
Πάμε για 28η Οκτωβρίου.
Περιμένουν την σημαία τους στην ΣΜΥΝ.

Η αδικία για την ΣΜΥΝ.

Υποπλοίαρχος με πολλά νεύρα “έγραψε” ποινολόγιο σε περίπου 40 άτομα στην ΣΜΥΝ.