
“Επιστολή-μανιφέστο” από “ομάδα-φάντασμα” συνταγματαρχών! Τι υποστηρίζουν,τι στηλιτεύουν
“Επιστολή-μανιφέστο” που “υπογράφει”, “αυστηρά ολιγομελή διακλαδική ομάδα”,σπουδαστών της Ανώτατης Διακλαδικής Σχολής Πολέμου (ΑΔΙΣΠΟ) ,αποκαλύπτει το Onalert.

“Επιστολή-μανιφέστο” που “υπογράφει”, “αυστηρά ολιγομελή διακλαδική ομάδα”,σπουδαστών της Ανώτατης Διακλαδικής Σχολής Πολέμου (ΑΔΙΣΠΟ) ,αποκαλύπτει το Onalert.