
Συναγερμός από συνθήματα γραμμένα σε τουαλέτα του ΓΕΕΘΑ
“Συναγερμός” μαθαίνουμε σήμανε χθες το πρωί στον τρίτο όροφο Γενικού Επιτελείου στο ΥΠΕΘΑ.

“Συναγερμός” μαθαίνουμε σήμανε χθες το πρωί στον τρίτο όροφο Γενικού Επιτελείου στο ΥΠΕΘΑ.
Η αρχή έγινε στο μάτς Ολυμπιακός-Ντόρτμουντ.Οι οπαδοί του Ολυμπιακού αφιέρωσαν μερικά συνθήματα στους Γερμανούς με αρκετά ...γαλλικά είναι η αλήθεια....