
Δεν “βγαίνουν” οι μεταθέσεις λόγω παραιτήσεων στο στρατό! Η “επέλαση” της τρόϊκας διαλύει τις ΕΔ
Η "επέλαση" της τρόϊκας έχει "αδειάσει" τις Ένοπλες Δυνάμεις.

Η "επέλαση" της τρόϊκας έχει "αδειάσει" τις Ένοπλες Δυνάμεις.

Ο πρώην Α/ΓΕΣ Κώστας Ζιαζιάς είχε μιλήσει για “παράγκα” που λειτουργεί στο υπουργείο Εθνικής ΄Αμυνας.
Επιτυχία για την ΕΣΠΘ.

Οι “μάχες” των προαγωγών και τοποθετήσεων κορυφώνονται σήμερα και όπως είναι συνηθισμένο οι “ανταλλαγές πυρών” είναι σφοδρές.

Τα παράδοξα των κρίσεων.

Στο Πολεμικό Ναυτικό έβγαλαν μεταθέσεις πριν από τις κρίσεις.

Και νέα αναστολή της απόφασης Ραγκούση για της μεταθέσεις, η οποία απ΄ ότι φαίνεται δεν είναι γραφτό να εφαρμοστεί.

“Αντιστεκόμαστε στη κρίση με επιστημονική αξία,έρευνα και οργάνωση”, έγραψε σε μήνυμά του στο twitter ο Α/ΓΕΕΘΑ, με αφορμή την παρουσία...

Αρχίζει και έχει πλάκα η όλη κατάσταση.

Και τα μαγειρέματα στις μεταθέσεις του ΠΝ συνεχίζονται.

Παρά τη φουρτούνα που προκλήθηκε με τις κρίσεις στις ΕΔ,φαίνεται ότι η τακτική των παρεμβάσεων και των λιστών συνεχίζεται.

Σε τοποθετήσεις Αντιστρατήγων, Αντιναυάρχων και Αντιπτεράρχων, καθώς και Υποστρατήγων, Υποναυάρχων, Υποπτεράρχων σε θέση Αντιστρατήγων, Αντιναυάρχων και Αντιπτεράρχων,προχώρησε το ΚΥΣΕΑ.

Μεγάλο άγχος έχει πιάσει την ηγεσία για τα μόρια,επειδή είναι προφανές ότι έχουν γίνει σημαντικά λάθη στη μοριοδότηση πολλών στελεχών.

Τι συμβαίνει με τα μόρια.; Φέτος λένε δόθηκαν στη δημοσιότητα όλα τα μόρια των στελεχών και με βάση αυτά βγήκαν...

Γιατί καθυστερούν οι μεταθέσεις; Γιατί αργεί το “μαγείρεμα”.

Δικαιοσύνη αναζητείται στις μεταθέσεις των στρατιωτικών! Όχι μόνο τώρα,βέβαια.Αλλά υποτίθεται ότι πολλά είχαν διορθωθεί ή τέλος πάντων έγινε προσπάθεια να...