Αύριο η συνάντηση Μπαν Κι-Μουν με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Θα πραγματοποιηθεί Δείπνο προς τιμήν του στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Αύριο η συνάντηση Μπαν Κι-Μουν με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ Μπαν Κι-Μουν, θα δεχθεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος, αύριο (Παρασκευή 17 Ιουνίου) και ώρα 20.15, στο Προεδρικό Μέγαρο.

Στη συνέχεια, θα παραθέσει δείπνο προς τιμήν του, στο Μουσείο της Ακρόπολης, στο οποίο θα παρακαθήσουν, επίσης, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ο Πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης και ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης.

ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ-ΠΕ
 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ