Αβραμόπουλος: Η Ελλάδα είναι εκτός Δουβλίνου από το 2011, ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό

Το Δουβλίνο υπάρχει και πρέπει να το σεβαστούμε μέχρι να το αναθεωρήσουμε, είπε.

Αβραμόπουλος: Η Ελλάδα είναι εκτός Δουβλίνου από το 2011, ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

«Η Ελλάδα είναι εκτός Δουβλίνου από το 2011. Ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό», δήλωσε ο επίτροπος Μετανάστευσης Δημήτρης Αβραμόπουλος, συμπληρώνοντας ότι αυτό δε «σημαίνει όμως μεταφορά ανθρώπων» πίσω στη χώρα.

Όπως εξήγησε, στόχος είναι να πληρούνται οι όροι, οι οποίοι δεν πληρούνταν για χρόνια, αλλά όταν θα αρχίσουν να πραγματοποιούνται επιστροφές θα ληφθεί υπ’ όψιν και η μεταναστευτική πίεση, έτσι ώστε να μην επιβαρυνθεί περαιτέρω η χώρα.

Ο κ. Αβραμόπουλος τόνισε επίσης ότι η Επιτροπή θα κάνει το Μάρτιο πρόταση για την αναθεώρηση του Δουβλίνου, καθώς το πλαίσιο αυτό δεν είναι πλέον το «κατάλληλο» για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

«Το Δουβλίνο υπάρχει και πρέπει να το σεβαστούμε μέχρι να το αναθεωρήσουμε», κατέληξε. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ευρωπαϊκή Επιτροπή
ΕΛΛΑΔΑ

Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Ενέκρινε έκτακτη χρηματοδότηση για το μεταναστευτικό – Το μεγαλύτερο ποσό εξασφάλισε η Ελλάδα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε την έκτακτη χρηματοδότηση των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το μεταναστευτικό με το συνολικό ποσό των...