“Βόμβα” Κούγια! – “Κάνουμε νέο πρωτάθλημα χωρίς τον Ολυμπιακό”

Ο μεγαλομέτοχος της Παναχαϊκής αποκάλυψε πως έχουν ξεκινήσει οι διεργασίες για τη δημιουργία νέου πρωταθλήματος Σούπερ Λιγκας

“Βόμβα” Κούγια! – “Κάνουμε νέο πρωτάθλημα χωρίς τον Ολυμπιακό”

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Ο μεγαλομέτοχος της Παναχαϊκής αποκάλυψε πως έχουν ξεκινήσει οι διεργασίες για τη δημιουργία νέου πρωταθλήματος Σούπερ Λιγκας με την συμμετοχή του Παναθηναϊκού, του ΠΑΟΚ, του Άρη, του Ηρακλή, της Δόξας Δράμας και άλλων ομάδων.
Συγκεκριμένα … ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ newsIt

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ