Έρευνα: Υγειονομική βόμβα το Μετρό

Τι δείχνει η επιστημονική έρευνα.

Έρευνα: Υγειονομική βόμβα το Μετρό

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Μια διαδρομή με το Μετρό αρκεί για να «μαζέψει» κανείς όλα τα μικρόβια της πόλης, ιδίως το πρωί, δείχνει νέα έρευνα με επικεφαλής έναν Έλληνα βιολόγο της διασποράς.

Κάθε γραμμή του Μετρό σε μια πόλη έχει τη δική της ξεχωριστή μικροβιακή «κοινότητα» το πρωί, αλλά οι επιβάτες, καθώς αλλάζουν γραμμές μέσα στη μέρα, αναμιγνύουν τα βακτήρια από όλες τις γραμμές. Αυτό δείχνει μια νέα επιστημονική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο Χονγκ Κονγκ με επικεφαλής έναν Έλληνα επιστήμονα της διασποράς.

Διαβάστε περισσότερα στο Newsit.gr

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

απεργία
ΕΛΛΑΔΑ

Απεργία – Δυστύχημα στα Τέμπη: Ακινητοποιημένα Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ, Προαστιακός, ταξί και πλοία – Πως θα κινηθούν τα λεωφορεία

Χειρόφρενο τραβούν σήμερα, Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024, Μετρό, Ηλεκτρικός, Τραμ, τρένα και Προαστιακός λόγω της συμμετοχής των εργαζομένων στην 24ωρη...