“Ερυθρόλευκος” ο Ντε Βινσέντι!

Παίκτης του Ολυμπιακού θα πρέπει να θεωρείται ο Τόμας Ντε Βινσέντι

“Ερυθρόλευκος” ο Ντε Βινσέντι!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Παίκτης του Ολυμπιακού θα πρέπει να θεωρείται ο Τόμας Ντε Βινσέντι, ο οποίος θα παραμείνει στον ΠΑΣ Γιάννινα μέχρι το τέλος της σεζόν και την επόμενη τριετία θα φοράει τα ερυθρόλευκα… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ newsIt

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ