Αποφασισμένοι να δώσουν τα πάντα για να κατακτήσουν το ευρωπαϊκό πρωταθλήμα εμφανίστηκαν οι διεθνείς της under-19. “Πολύ δυνατή ομάδα”, χαρακτήρισε την ελληνική ο Ισπανός προπονητής.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΣΑ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟ newsIt



