Η ομάδα Ρουβίκωνα εισέβαλε στην τουρκική πρεσβεία

Μέλη της ομάδας Ρουβίκωνα επιτέθηκαν στην τουρκική πρεσβεία

Η ομάδα Ρουβίκωνα εισέβαλε στην τουρκική πρεσβεία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πρώτη δημοσίευση : 13:42:07

Τελευαία ενημέρωση : 13:55:07

 Μέλη της ομάδας Ρουβίκωνα επιτέθηκαν στην τουρκική πρεσβεία. 

Το περιστατικό συνέβη λίγο πριν τις 13:30 το μεσημέρι της Τρίτης. Δέκα άτομα κατέβηκαν πεζοί την οδό Ρηγίλλης, έστριψαν στη Βασ. Γεωργίου και συγκεντρώθηκαν στο ύψος της τουρκικής Πρεσβείας.

Τότε πέταξαν μπουκάλια με κόκκινες και μαύρες μπογιές στα παράθυρα του κτιρίου, ενώ καθώς και προκηρύξεις, οι οποίες ανέφεραν: “Δύναμη και αλληλεγγύη στους αγωνιζόμενους λαούς της Τουρκίας”.

Διαβάστε περισσότερα  στο newsit.gr 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ