Ο ναζιστικός χαιρετισμός της ελληνικής ομάδας στην Ολυμπιάδα του Χίτλερ!

Οι Αγώνες της 11ης Ολυμπιάδας το 1936 διοργανώθηκαν στο Βερολίνο από την 1 Αυγούστου έως τις 16 Αυγούστου

Ο ναζιστικός χαιρετισμός της ελληνικής ομάδας στην Ολυμπιάδα του Χίτλερ!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Ήταν οι πρώτοι Ολυμπιακοί Αγώνες που καλύφθηκαν τηλεοπτικά – Δείτε την παρέλαση της ελληνικής αποστολής στην Τελετή Έναρξης
Οι Αγώνες της 11ης Ολυμπιάδας το 1936 διοργανώθηκαν στο Βερολίνο από την 1 Αυγούστου έως τις 16 Αυγούστου. Η συμμετοχή 49 εθνών και 3961 αθλητών στην Ολυμπιάδα του Χίτλερ, όπως έχει μείνει στην ιστορία, αποτέλεσε ρεκόρ συμμετοχής εκείνη την εποχή. …

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ zappit

 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ