ΗΠΑ: Στόχος η αποπυρηνικοποίηση της Κορεατικής Χερσονήσου

Οι ΗΠΑ παραμένουν προσηλωμένες στην αποπυρηνικοποίηση της Κορεατικής Χερσονήσου, σύμφωνα με το αμερικανικό υπουργείο των Εξωτερικών.

ΗΠΑ: Στόχος η αποπυρηνικοποίηση της Κορεατικής Χερσονήσου

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Οι ΗΠΑ παραμένουν προσηλωμένες στην αποπυρηνικοποίηση της Κορεατικής Χερσονήσου, σύμφωνα με το αμερικανικό υπουργείο των Εξωτερικών.

“Δεν έχει αλλάξει τίποτα σχετικά με την πολιτική μας, αναφορικά με τη Βόρεια Κορέα, ενώ επιθυμούμε να δούμε την αποπυρηνικοποίηση της χερσονήσου,” δήλωσε χαρακτηριστικά ο Τζον Κίρμπι, εκπρόσωπος του αμερικανικού ΥΠΕΞ, στη διάρκεια της ενημέρωσης των δημοσιογράφων.

Το σχόλιο αυτό, έγινε μετά τη χθεσινή δήλωση του διευθυντή της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών των ΗΠΑ, Τζέιμς Κλάπερ, σύμφωνα με την οποία, η εγκατάλειψη της προσπάθειας απόκτησης πυρηνικού οπλοστασίου από τη Βόρεια Κορέα, στερείται ρεαλισμού.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ