Ηράκλειο: Ολλανδικό υποβρύχιο μπήκε ξαφνικά στο λιμάνι!

Το υποβρύχιο είναι μήκους 60 μέτρων και βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο Αιγαίο .

Ηράκλειο: Ολλανδικό υποβρύχιο μπήκε ξαφνικά στο λιμάνι!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Με την βοήθεια 2 ρυμουλκών και του σκάφους του λιμενικού σώματος μπήκε σήμερα το πρωί στο λιμάνι του Ηρακλείου, το Ολλανδικό υποβρύχιο με την ονομασία HNLMS-WALRUS.

Το υποβρύχιο είναι μήκους 60 μέτρων και βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο Αιγαίο στο πλαίσιο των περιπολιών του ΝΑΤΟ.

Το Ολλανδικό υποβρύχιο προσέγγισε το νησί προκειμένου να αποβιβάσει μέλος του πληρώματος που χρειάστηκε ιατρική παρακολούθηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες θα παραμείνει μέχρι και την Παρασκευή 28 Οκτωβρίου, αλλά δεν θα είναι επισκέψιμο στον κόσμο.

Πηγή: rethemnosnews.gr

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ