Καλά στην υγεία τους οι πιλότοι του Απάτσι, λέει ο Α/ΓΕΣ

Τους πιλότους του Απάτσι που νοσηλεύονται στη Θεσσαλονίκη μετά το ατύχημα που σημειώθηκε στην Χαλκιδική, επισκέφθηκε χθες αργά το βράδυ ο Αρχηγός ΓΕΣ.

Καλά στην υγεία τους οι πιλότοι του Απάτσι, λέει ο Α/ΓΕΣ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τους πιλότους του Απάτσι που νοσηλεύονται στη Θεσσαλονίκη μετά το ατύχημα που σημειώθηκε στην Χαλκιδική, επισκέφθηκε χθες αργά το βράδυ ο Αρχηγός ΓΕΣ. 

 Τις βραδυνές ώρες της Τετάρτης 21 Σεπτεμβρίου 2016, ο Αρχηγός ΓΕΣ Αντιστράτηγος Βασίλειος Τελλίδης επισκέφθηκε το 424 ΓΣΝΕ στη Θεσσαλονίκη όπου συνομίλησε με τους ασθενείς του νοσοκομείου και τους δύο χειριστές του ελικοπτέρου AH-64D.

“Ειδικότερα για τους χειριστές του ελικοπτέρου ενημερώνουμε ότι η κατάσταση της υγείας τους εξελίσσεται ομαλά”, αναφέρει σε σχετική ενημέρωση το Επιτελείο. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ