Το πρώτο ελληνικό μετάλλιο στο Ελσίνκι – “Χάλκινη” η Κυριακοπουλού!

Η ελληνική αποστολή στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου πανηγυρίζει το πρώτο της μετάλλιο

Το πρώτο ελληνικό μετάλλιο στο Ελσίνκι – “Χάλκινη” η Κυριακοπουλού!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Η ελληνική αποστολή στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου πανηγυρίζει το πρώτο της μετάλλιο με την Νικόλ Κυριακοπούλου να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου με επίδοση 4.60 στο άλμα επί κοντώ.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ισοφάρισε την… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ newsIt

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ