Με καπνογόνα στο Πεντάγωνο οι εργαζόμενοι των ναυπηγείων Ελευσίνας

"Τρωμε στα συσσίτια και μας κόβουν το ρευμα" δηλώνουν οι εργαζομενοι οι οποιοι ειναι απλήρωτοι εδω και 9 μήνες

Με καπνογόνα στο Πεντάγωνο οι εργαζόμενοι των ναυπηγείων Ελευσίνας

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αυτη τη στιγμή πραγματοποιούν διαμαρτυρία με καπνογόνα έξω απο το Πεντάγωνο οι εργαζομενοι των Ναυπηγείων Ελευσίνας. “Τρώμε στα συσσίτια και μας κόβουν το ρεύμα” λένε στο Newsit. Οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι εδω και 9 μήνες.

Οι περίπου 600 εργαζόμενοι των ναυπηγείων Ελευσίνας ζητουν να σταματήσει ο εμπαιγμός

Διαβάστε περισσότερα και δειτε βίντεο στo Newsit.gr

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ξενοκώστας - υποβρύχιο
ΕΛΛΑΔΑ

Ξενοκώστας: Μπορούμε να παραδώσουμε στο Πολεμικό Ναυτικό ένα εγχώρια κατασκευασμένο υποβρύχιο μέσα σε 8 χρόνια

Τη δυνατότητα κατασκευής του πρώτου υποβρυχίου στην Ελλάδα εντός οκταετίας, ανέδειξε ο πρόεδρος της ONEX και της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων,...