Μόναχο: Αυτός είναι ο 18χρονος Έλληνας που πέθανε ηρωικά!

Ο Χουσείν Νταϊτσίκ, Έλληνας της Δυτικής Θράκης, είναι ο 18χρονος ήρωας που έπεσε νεκρός από τα πυρά του επίσης 18χρονου, Ali David Sonboly.

Μόναχο: Αυτός είναι ο 18χρονος Έλληνας που πέθανε ηρωικά!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Ο Χουσείν Νταϊτσίκ, Έλληνας της Δυτικής Θράκης, είναι ο 18χρονος ήρωας που έπεσε νεκρός από τα πυρά του επίσης 18χρονου, Ali David Sonboly.

Βρέθηκε στο εμπορικό Κέντρο του Μονάχου με την αδελφή του προκειμένου να κάνουν τα τελευταία τους ψώνια πριν την αναχώρηση τους για τις καλοκαιρινές τους διακοπές στο χωριό του, 15 χιλιόμετρα από την Κομοτηνή. Ο Χουσεϊν ήταν ένα από τα τρίδυμα παιδιά της οικογένειας.

Είχε έναν αδελφό και μια αδελφή που κατάφερε να σώσει βάζοντας ασπίδα το σώμα του.

Πυροβολώντας αδιακρίτως, “τυφλωμένος” από το μίσος, ο Ιρανογερμανός δράστης σκότωσε εννέα αθώους ανθρώπους πριν τελικά αφαιρέσει και την δική του ζωή, χθες βράδυ στο Μόναχο.

Ο Χουσείν Νταϊτσίκ ήταν ένα από τα εννέα θύματα, με την προσωπική του ιστορία να συγκινεί. Δείτε τις φωτογραφίες ΕΔΩ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ