Ναυπηγεία Νεωρίου: Συνεχίζουν τη λειτουργία τους παρά τις δυσκολίες

Με πρωτοβουλία του γγ του υπουργείου Εργασίας, έγινε σύσκεψη στο γραφείο του, με θέμα το μέλλον του Ναυπηγείου του Νεωρίου Σύρου.

Ναυπηγεία Νεωρίου: Συνεχίζουν τη λειτουργία τους παρά τις δυσκολίες

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Με πρωτοβουλία του γγ του υπουργείου Εργασίας, έγινε σύσκεψη στο γραφείο του, με θέμα το μέλλον του Ναυπηγείου του Νεωρίου Σύρου. Στη συνάντηση κλήθηκαν και παραβρέθηκαν μέλη του Εργοστασιακού Σωματείου Ναυπηγείων Νεωρίου, του Εργατικού Κέντρου Κυκλάδων και του Σωματείου Αμμοβολιστών Ναυπηγείων Νεωρίου.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η συνάντηση διεξήχθη σε πολύ καλό κλίμα, ενώ εκτέθηκαν και συζητήθηκαν λεπτομερώς οι απόψεις όλων των συμμετεχόντων στη σύσκεψη.

Διαβάστε λεπτομέρειες στο NewsIt.gr

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ξενοκώστας - υποβρύχιο
ΕΛΛΑΔΑ

Ξενοκώστας: Μπορούμε να παραδώσουμε στο Πολεμικό Ναυτικό ένα εγχώρια κατασκευασμένο υποβρύχιο μέσα σε 8 χρόνια

Τη δυνατότητα κατασκευής του πρώτου υποβρυχίου στην Ελλάδα εντός οκταετίας, ανέδειξε ο πρόεδρος της ONEX και της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων,...