Οι Σκοπιανοί γιούχαραν τον Εθνικό μας Ύμνο και μετά…ξέχασαν το όνομά τους από την ήττα!

Οι Σκοπιανοί για άλλη μια φορά γραφικοί και προκλητικοί.

Οι Σκοπιανοί γιούχαραν τον Εθνικό μας Ύμνο και μετά…ξέχασαν το όνομά τους από την ήττα!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι Σκοπιανοί για άλλη μια φορά γραφικοί και προκλητικοί. Ακόμη και σ΄ ένα αγώνα μπάσκετ υψηλού επιπέδου. Η Εθνικής Ελλάδος παραδοσιακά μεγάλη δύναμη στο παγκόσμιο μπάσκετ -δεν είναι υπερβολή- αντιμετώπισε στο πρώτο της αγώνα στο Ευρωμπάσκετ την ομάδα των Σκοπίων. Οι υποστηρικτές τους στις εξέδρες γιούχαραν τον Εθνικό Ύμνο μας. Δεν είναι η πρώτη φορά.

Με εμαφάνιση καρναβάλι ,ντυμένοι σε στυλ…Μέγα Αλέξανδρου οι Σκοπιανοί στην εξέδρα έδειξαν από τη πρώτη στιγμή του ματς ότι ήθελαν τη νίκη περίπου όσο θέλουν και το όνομα Μακεδονία. Αγωνιστικά ήταν εμφανές ότι όσο κι αν ήθελαν δεν μπορούσαν. Μια ομάδα που δεν έπαιζε μπάσκετ αλλά το παραδοσιακό… “ρολόϊ” που όλοι μας έχουμε παίξει στα τσιμεντένια γηπεδάκια της γειτονιάς. Τρίποντα απ΄ όλεςς τις γωνιές του γηπέδου και ο Θεός να βάλει το χέρι του…

Ο Θεός έχει πολύ σοβαρότερες δουλειές και οι Σκοπιανοί εισέπραξαν μια ήττα απολύτως φυσιολογική.

Δείτε όλο το ματς στο newsit.gr

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τουρκικό υπουργείο Άμυνας
ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Τουρκικό υπουργείο Άμυνας: «Παρακολουθούμε στενά τις δραστηριότητες εξοπλισμού της Ελλάδας και της Κύπρου»

Πηγές από το τουρκικό υπουργείο Άμυνας ανέφεραν ότι «οι αρμόδιοι τουρκικοί θεσμοί παρακολουθούν στενά τις στρατιωτικές δραστηριότητες στην περιοχή».