Μπέρδεψαν τις σημαίες οι Άγγλοι!

Οι διοργανωτές των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012 έκαναν ήδη των πρώτη και μεγάλη γκάφα. Έκαναν λάθος στη σημαία της Βόρειας Κορέας και ζήτησαν συγγνώμη από τα μέλη της αποστολής.

Μπέρδεψαν τις σημαίες οι Άγγλοι!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Οι διοργανωτές των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012 έκαναν ήδη των πρώτη και μεγάλη γκάφα. Έκαναν λάθος στη σημαία της Βόρειας Κορέας και ζήτησαν συγγνώμη από τα μέλη της αποστολής.
Η αναμέτρηση της Βόρειας Κορέας με την Κολομβία για το Ολυμπιακό τουρνουά ποδοσφαίρου γυναικών, καθυστέρησε να ξεκινήσει αφού οι διοργανωτές μπέρδεψαν τις σημαίες.

Τα μάτριξ του σταδίου είχαν τη σημαία της Νοτίου Κορέας κάτι που δεν πέρασε απαρατήρητο από τα μέλη της Βόρειας Κορέας που απαίτησαν να αλλάξει άμεσα η σημαία αλλιώς δεν θα κατέβαιναν να παίξουν.

Αυτό έγινε αλλά με μεγάλη καθυστέρηση και οι Άγγλοι ζήτησαν συγγνώμη από όλους. Υποσχέθηκαν ότι δεν πρόκειται να υπάρξει ανάλογο πρόβλημα αλλά το θέμα ήδη έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις.

πηγή: newsIt

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ