Στο Σαν Πάολο κόντρα στην Νάπολι του Καβάνι και του Χάμσικ θα δώσει το τελευταίο του φιλικό ο Ολυμπιακός. Παρουσιάζονται την Πέμπτη οι 5 Έλληνες παίκτες που αποκτήθηκαν και οι οποίοι θα μπουν στον αγωνιστικό χώρο και θα κάνουν κόλπα με τη μπάλα. Ζαρντίμ: “Πρώτα τα φιλικά, μετά οι μεταγραφές”.
Έναν πολύ δυνατό αντίπαλο επέλεξαν οι…
Έναν πολύ δυνατό αντίπαλο επέλεξαν οι…



