Στις 6 Ιουλίου, 2016, εκατομμύρια βγήκαν στους δρόμους για να “μαζέψουν” Pokémon (Πόκεμον) στο παιχνίδι Pokémon GO.
Ακόμη και στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ δημοσιογράφος κυνηγούσε Pokemon κατά τη διάρκεια επίσημης ενημέρωσης από τον εκπρόσωπο του Αμερικανικού υπουργείου. Δείτε το βίντεο ΕΔΩ
Αλλά το ερώτημα ειναι, πώς έφτασαν τα Pokémon σε όλα αυτα τα σημεία;
Ένα σύντομο βίντεο από τον χρήστη του YouTube “Nixolas” μας δίνει μια πιθανή απάντηση – ότι τα Pokemon τα σκόρπισε σε διάφορες τοποθεσίες, η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ με αεροσκάφος C-17S!
Το βίντεο δείχνει εκατοντάδες Pokemon να… συνωστίζονται στο αεροσκάφος και στη συνέχεια να πέφτουν και να σκορπούν! (Ίσως και μια πιθανή εξήγηση γιατι τα Pidgeys είναι περισσότερα….!)
Απολαύστε το φανταστικό βίντεο…
