Ο Σαμαράς έσπασε την κατάρα της Σέλτικ στο Τσάμπιονς Λιγκ.VIDEO.

Χρειάστηκε να περάσουν 20 αγώνες για να πανηγυρίσει η Σέλτικ την πρώτη της εκτός έδρας νίκη

Ο Σαμαράς έσπασε την κατάρα της Σέλτικ στο Τσάμπιονς Λιγκ.VIDEO.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Χρειάστηκε να περάσουν 20 αγώνες για να πανηγυρίσει η Σέλτικ την πρώτη της εκτός έδρας νίκη στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση. Οι κέλτες επικράτησαν με 3-2 της Σπαρτάκ στη Μόσχα χάρτη στο πρώτο γκολ του Σαμαρά στο Τσάμπιονς Λιγκ.
Ο αγώνας …

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ newsIt



Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ