Συγκίνηση στο μνημόσυνο στα Τέμπη. “Αδέλφια ζείτε!”.ΦΩΤΟ

Σύσσωμη η οικογένεια του ΠΑΟΚ έδωσε το “παρών” στο ετήσιο μνημόσυνο στα Τέμπη για τους έξι αδικοχαμένους φιλάθλους του “Δικέφαλου του Βορρά”.

Συγκίνηση στο μνημόσυνο στα Τέμπη. “Αδέλφια ζείτε!”.ΦΩΤΟ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Σύσσωμη η οικογένεια του ΠΑΟΚ έδωσε το “παρών” στο ετήσιο μνημόσυνο στα Τέμπη για τους έξι αδικοχαμένους φιλάθλους του “Δικέφαλου του Βορρά”. Στεφάνια κατέθεσαν η “Θύρα 7”, ο Ιβάν Σαββίδης, ο Θοδωρής Ζαγοράκης, αλλά και η λέσχη φίλων Λίβερπουλ.
Το πρωί της Κυριακής τελέστηκε η επιμνημόσυνη δέηση για τους έξι οπαδούς του ΠΑΟΚ που έχασαν την ζωή τους πριν από 13 χρόνια σε τροχαίο ατύχημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ ΣΤΟ newsIt

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ