Το ντέρμπι “αιωνίων” είχε νικητές!

Μετά από πολλά χρόνια το ντέρμπι Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός άφησε γλυκιά γεύση σε όλους.

Το ντέρμπι “αιωνίων” είχε νικητές!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μετά από πολλά χρόνια το ντέρμπι Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός άφησε γλυκιά γεύση σε όλους. Οι “πράσινοι” κέρδισαν τις εντυπώσεις, οι “ερυθρόλευκοι” διατήρησαν το αήττητο και η Σούπερ Λίγκα έδειξε ότι μπορεί να προσφέρει θέαμα.

Το μεγάλο παιχνίδι της 14ης αγωνιστικής ολοκληρώθηκε …
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ newsIt

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ