Μετά από πολλά χρόνια το ντέρμπι Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός άφησε γλυκιά γεύση σε όλους. Οι “πράσινοι” κέρδισαν τις εντυπώσεις, οι “ερυθρόλευκοι” διατήρησαν το αήττητο και η Σούπερ Λίγκα έδειξε ότι μπορεί να προσφέρει θέαμα.
Το μεγάλο παιχνίδι της 14ης αγωνιστικής ολοκληρώθηκε …
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ newsIt



