«Το πάτησε» ο Κιμ Γιόνγκ Ουν – Πανηγύρι στο twitter

Οι χρήστες του twitter έβγαλαν μέχρι και offside τον πύραυλο της Βόρειας Κορέας...

«Το πάτησε» ο Κιμ Γιόνγκ Ουν – Πανηγύρι στο twitter

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η αιφνιδιαστική εκτόξευση πυραύλου από την Βόρεια Κορέα που έγινε μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα, ιντρίγκαρε τους λάτρεις του twitter που σε καθεστώς ευθυμίας αποφάσισαν να κάνουν πλάκα με την διαδεδομένη πλέον φράση “το πάτησε ο Κιμ”.

Οι έλληνες χρήστες του twitter έβγαλαν μέχρι και offside τον πύραυλο της Βόρειας Κορέας που πέρασε πάνω από την Ιαπωνία. Και όλα αυτά μέσα στα ξημερώματα της Τρίτης 29 Αυγούστου. 

Δείτε τι γράφουν στο newsit.gr 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ