Ένα μοναχικό αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας/ηλεκτρονικού πολέμου CN-235 προέβη σε παράβαση των Κανόνων Εαναερίου Κυκλοφορίας σήμερα στο νοτιοανατολικό Αιγαίο, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ. Όπως αναφέρει η ίδια ανακοίνωση, το τουρκικό αεροσκάφος “αναγνωρίσθηκε σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια πρακτική”.
Το ίδιο πάγια όμως είναι και η τουρκική στρατηγική στο Αιγαίο, δεκαετίες τώρα. Δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία ο αριθμός των τουρκικών αεροσκαφών που “μπαίνουν” στον ελληνικό εναέριο χώρο, όσο το στρατηγικό μήνυμα που θέλει να περνά η Άγκυρα με… συνέπεια, συνέχεια και με κάθε ευκαιρία: ότι στο Αιγαίο έχει “διεκδικήσεις”. Και αυτό δείχνει κάθε φορά που στέλνει αεροπλάνα στο FIR Αθηνών.


