Ξάνθη: Η Εκκλησία βράβευσε μια γυναίκα με ιστορία

Βράβευση για τις υπηρεσίες της διευθύντριας τοῦ Ἐθνικοῦ Ὀρφανοτροφείου Θηλέων Ξάνθης.

Ξάνθη: Η Εκκλησία βράβευσε μια γυναίκα με ιστορία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ἡ Ἱερὰ Μητρόπολις Ξάνθης καὶ Περιθεωρίου συμμετέχει γιὰ μία ἀκόμη χρονιὰ στὶς Γιορτὲς Παλιᾶς Ξάνθης διοργανώνοντας Ἔκθεση Φωτογραφίας στὸ 2ο Ὄροφο τῆς Δημοτικῆς Πινακοθήκης Ξάνθης.

Στο τῆς φετινῆς Ἐκθέσεως Φωτογραφίας πού ὡς θέμα ἔχει τὴν ἱστορία καὶ τὴν προσφορὰ τοῦ Ἐθνικοῦ Ὀρφανοτροφείου Θηλέων Ξάνθης στὴν τοπική μας κοινωνία, έγινε ἡ βράβευση τῆς ἐπὶ δεκαετίες Διευθύντριας τοῦ Οἰκοτροφείου κας Σοφίας Γαβριηλίδου ἀπὸ τὸν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ξάνθης καὶ Περιθεωρίου κ. Παντελεήμονα.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ