OnAlert
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΚΥΠΡΟΣ
    • ΤΟΥΡΚΙΑ
  • ΝΑΤΟ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΜΙΣΘΟΙ – ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ
  • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΥΕΘΑ
    • ΓΕΕΘΑ
    • ΓΕΣ
    • ΓΕΝ
    • ΓΕΑ
  • ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ
  • ΑΠΟΨΗ
  • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
OnAlert
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΚΥΠΡΟΣ
    • ΤΟΥΡΚΙΑ
  • ΝΑΤΟ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΜΙΣΘΟΙ – ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ
  • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΥΕΘΑ
    • ΓΕΕΘΑ
    • ΓΕΣ
    • ΓΕΝ
    • ΓΕΑ
  • ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ
  • ΑΠΟΨΗ
  • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
No Result
View All Result
OnAlert
No Result
View All Result
Home ΝΑΤΟ

Η υπερβολική κούραση των πιλότων έχει οδηγήσε σε 10 τραγωδίες!

02/02/2011 - 13:14
Share on FacebookShare on Twitter

Η Κομισιόν επιβεβαιώνει «την πρόθεσή της να προτείνει τροποποιήσεις στην ισχύουσα νομοθεσία της ΕΕ που διέπει τους περιορισμούς του χρόνου πτήσης, οι οποίοι βασίζονται σε αντικειμενική τεχνική αξιολόγηση που διενεργεί ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA), με γνώμονα αποκλειστικά τα θέματα ασφάλειας πτήσεων», απαντώντας σε κοινοβουλευτικό έλεγχο που άσκησαν από κοινού οι Ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας Καθηγητής κ Γ. Παπαστάμκος και κ. Κ. Πουπάκης.
Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια έχουν καταμετρηθεί περισσότερα από δέκα πολύνεκρα αεροπορικά δυστυχήματα, που οφείλονται στην υπερβολική κούραση των χειριστών πολιτικής αεροπορίας. Ταυτόχρονα, η έκθεση που εκπόνησε η EASA (European Aviation Safety Agency) τον Ιανουάριο του 2009 σχετικά με την ιατρική και επιστημονική αξιολόγηση των ορίων χρόνων πτήσης και ανάπαυσης των χειριστών κατέδειξε ότι θα πρέπει να υπάρξουν νομοθετικές ρυθμίσεις στους ισχύοντες ευρωπαϊκούς κανονισμούς.    
Στο πλαίσιο της μείωσης του κόστους εργασίας, της περιστολής των λειτουργικών εξόδων και της αποφυγής νέων προσλήψεων οι αεροπορικές εταιρείες αναγκάζουν τους πιλότους σε εξαντλητικής διάρκειας πτήσεις ή ωράρια εργασίας. Οι συνθήκες απασχόλησης καθίστανται μάλιστα δυσμενέστερες από τις αντίστοιχες των οδηγών βαρέων οχημάτων (ως και 14 ώρες την ημέρα, ενώ για το πλήρωμα καμπίνας μπορεί να φθάσει και τις 15), γεγονός που υποβαθμίζει σημαντικά το επίπεδο ασφάλειας των πτήσεων και θέτει σε σοβαρό κίνδυνο την προστασία της ζωής  των επιβατών και του πληρώματος. Σε αυτή την κατεύθυνση οι κκ Παπαστάμκος και Πουπάκης κατέθεσαν γραπτή ερώτηση προς της Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με τις προθέσεις της σε ό,τι αφορά την επανεξέταση του κανονιστικού πλαισίου για την αποτελεσματικότερη προστασία της ασφάλειας επιβατών και εργαζομένων.
«Η Επιτροπή γνωρίζει καλά τη σημασία που έχει η διαχείριση της καταπόνησης των ιπταμένων στην ασφάλεια πτήσεων και για το λόγο αυτό εργάζεται επί του θέματος», επεσήμανε ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Siim Kallas, υπεύθυνος για Θέματα Μεταφορών. Σημείωσε, εξάλλου, ότι τα αποτελέσματα της διαβούλευσης θα είναι διαθέσιμα, υπό μορφή γνωμοδότησης από τον εν λόγω οργανισμό ως το Δεκέμβριο του 2011, οπότε και η Επιτροπή θα ξεκινήσει τις διαδικασίες για τη θέσπιση των κατάλληλων νομοθετικών διατάξεων.
«Η ασφάλεια των ευρωπαίων πολιτών, εργαζομένων και επιβατών, πρέπει να αποτελεί τον πρωταρχικό και αποκλειστικό γνώμονα λήψης αποφάσεων για την Ευρωπαϊκή Ένωση. Απαιτείται άμεση δράση όταν και όπου εντοπίζονται κενά ή παραλείψεις. Σε μία περίοδο έντονης οικονομικής δυσπραγίας, δυστυχώς, αυξάνονται τα φαινόμενα επικίνδυνων παρατυπιών σε ό, τι αφορά τους κανόνες υγείας και ασφάλειας, με κεντρικά σημεία αναφοράς τη μείωση του κόστους εργασίας, των λειτουργικών εξόδων και της προώθησης της απορρύθμισης και του κατακερματισμού της αγοράς εργασίας. Η Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και οι εθνικοί φορείς οφείλουν να ασχοληθούν υπεύθυνα και έγκαιρα με τα υψίστης σημασίας αυτά ζητήματα προτού θρηνήσουμε εκ νέου ανθρώπινες ζωές «, δήλωσαν σχετικά οι Έλληνες Ευρωβουλευτές. 
 
 

Related Posts

ΓΓ ΝΑΤΟ - Μαρκ Ρούτε
ΝΑΤΟ

ΓΓ ΝΑΤΟ: Η Ρωσία επανέφερε τον πόλεμο στην Ευρώπη – Είμαστε ο επόμενος στόχος της

11/12/2025 - 15:57
NATO
ΝΑΤΟ

NATO: Πάνω από 4 δισεκ. δολάρια η στρατιωτική βοήθεια στην Ουκρανία μέσω της πρωτοβουλίας PURL

11/12/2025 - 12:15
NATO - SACEUR
ΝΑΤΟ

«Το NATO πρέπει να είναι έτοιμο να ανταποκριθεί σε υβριδικές απειλές», λέει ο ανώτατος στρατιωτικός διοικητής της συμμαχίας

04/12/2025 - 22:16

Διαβάστε Επίσης

Οκτώ ευρωπαϊκές ψώρες προειδοποιούν: Η Ρωσία είναι η κύρια απειλή για την ειρήνη στον Ευρωατλαντικό χώρο

Η Ρωσία διαψεύδει ότι ουκρανικό υποθαλάσσιο drone έπληξε ρωσικο υποβρύχιο στο Νοβοροσίσκ [vid]

EFA GROUP: Νέοι επενδυτές, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και δημιουργία Τεχνολογικών Clusters που αναδιαμορφώνουν το μέλλον της άμυνας

Ζελένσκι: Η Ουκρανία αντιμετωπίζει οικονομικές προκλήσεις, τα δεσμευμένα ρωσικά assets είναι καίριας σημασίας

ΗΠΑ: Το Πεντάγωνο σχεδιάζει βαθιά αναδιάρθρωση της ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων – Μειώνονται οι στρατηγοί και η σημασία της Ευρώπης

Ουκρανία: Στα «σκαριά» η δημιουργία διεθνούς οργανισμού για ρωσικές πολεμικές αποζημιώσεις

Κρεμλίνο σε Ζελένσκι: «Εκεχειρία Χριστουγέννων στην Ουκρανία; Όχι, θέλουμε ειρηνευτική συμφωνία»

Γαλλία: «Να καθιερωθούν πρώτα οι εγγυήσεις ασφαλείας στην Ουκρανία πριν τις διαπραγματεύσεις για το εδαφικό»

Top News

Θεσσαλονίκη: Πιλοτική 24ωρη λειτουργία του Μετρό και έξι λεωφορειακών γραμμών στις 20 και 27 Δεκεμβρίου

Στέφανος Τσιτσιπάς: Ο δικηγόρος του κατέθεσε έγγραφα που φέρεται να αποδεικνύουν ότι δεν οδηγούσε εκείνος την Lotus στην Αττική οδό

Ηλεκτρικό ρεύμα: Πως να αλλάξετε πάροχο - Η διαδικασία μέσω gov.gr

Μαρία Καρυστιανού για το νέο κόμμα: «Δεν θα αυτοπροταθώ ως ηγέτης - Μόνο του θα υποδείξει ποιον θέλει αρχηγό»

OnAlert

ΜΗΤ
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.242057

© 2023 OnAlert

  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΚΥΠΡΟΣ
    • ΤΟΥΡΚΙΑ
  • ΝΑΤΟ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΜΙΣΘΟΙ – ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ
  • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ
    • ΥΕΘΑ
    • ΓΕΕΘΑ
    • ΓΕΣ
    • ΓΕΝ
    • ΓΕΑ
  • ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ
  • ΑΠΟΨΗ
  • ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

ΜΗΤ
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.242057

© 2023 OnAlert