Με Hummer και πυροσβεστικά, οι εργαζόμενοι της ΕΛΒΟ στα διόδια των Μαλγάρων

Με Hummer και πυροσβεστικά, οι εργαζόμενοι της ΕΛΒΟ στα διόδια των Μαλγάρων

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στις 2 πλευρές της Εθνικής οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης στο ύψος των διοδίων των Μαλγάρων, έχουν παρατάξει τα οχήματα τους οι εργαζόμενοι στην Ελληνική Βιομηχανία Όπλων.
Η διαμαρτυρία συνεχίζεται μέχρι αυτή την ώρα. Οι εργαζόμενοι μοιράζουν στους διερχόμενους οδηγούς φυλλάδια και ενημερωτικό υλικό. Ενημερώνουν τον κόσμο σχετικά με τη δεινή κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η άλλοτε κραταιά αμυντική βιομηχανία, λόγω έλλειψης ρευστότητας.
Οι συγκεντρωμένοι έχουν παρατάξει δεξιά και αριστερά της εθνικής οδού, πυροσβεστικά οχήματα αλλά και Hummer, κατασκευής ΕΛΒΟ.


Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ