Οι εργαζόμενοι στην ΕΛΒΟ το παλεύουν…

Οι εργαζόμενοι στην ΕΛΒΟ το παλεύουν…

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι εργαζόμενοι της ΕΛΒΟ πραγματοποιούν τη Πέμπτη στις 11:00 στάση εργασίας μπροστά στο Διοικητήριο της εταιρείας με ταυτόχρονη κατάληψή του, διαμαρτυρόμενοι για την μη καταβολή δεδουλευμένων καθώς και για την μέχρι τώρα αναλγησία των Υπουργείων Οικονομικών και Άμυνας στα ζωτικής σημασίας προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία. Το Σωματείο Εργαζομένων θα διεκδικήσει να παραστεί στην Γενική Συνέλευση των Μετόχων της εταιρείας που θα λάβει χώρα αύριο στις 12:00 στις εγκαταστάσεις της ΕΛΒΟ και θα κρίνει το μέλλον της. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ