Ο Μεχμέτ Ερσόι εξέφρασε τα συλλυπητήριά του για τις πυρκαγιές ενώ επεσήμανε ότι η Τουρκία μοιράζεται τον πόνο του ελληνικού λαού.
Ο Μεχμέτ Ερσόι ανέφερε επίσης ότι «παρακολουθούμε με υπερηφάνεια όσα τραβήξατε κι εσείς και ο Σαδίκ Αχμέτ όσο ζούσε, προκειμένου να επιτραπεί η χρήση της λέξης τουρκικός». Ο Τούρκος υπουργός υπενθύμισε στους μουσουλμάνους της Δυτικής Θράκης ότι ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια με την ελληνική κυβέρνηση προκειμένου μέσω διαλόγου και επισκέψεων να λυθούν τα προβλήματα της δυτικής Θράκης.




