Πολεμικές απειλές και από τον Ντεβλέτ Μπαχτσελί κατά της Ελλάδας για τους 8 Τούρκους Αξιωματικούς. Ο πολιτικός ηγέτης των “Γκρίζων Λύκων” της Τουρκίας, σχολιάζοντας την απελευθέρωση των οκτώ, είπε ότι: “Αυτές οι τελευταίες εξελίξεις καθιστούν εισβολείς FETO και Ελλάδα” και πρόσθεσε: Η προστασία των τρομοκρατών περιφρονεί το δίκαιο της γειτονίας. Η Ελλάδα να μην δοκιμάζει περαιτέρω την υπομονή του τουρκικού έθνους”
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ντεβλέτ Μπαχτσελί:
¨Τα μέλη της FETO που στις 15 Ιουλίου έκαναν επιχείρηση εισβολής, μετά διέφυγαν στην Ελλάδα και τέθηκαν υπό προστασία. Η Ελλάδα που προστατεύει τα μέλη της FETO κάνει παιχνίδια με τα σύνορα της Τουρκίας. Αυτές οι τελευταίες εξελίξεις καθιστούν εισβολείς FETO και Ελλάδα. Η προστασία των τρομοκρατών περιφρονεί το δίκαιο της γειτονίας. Η Ελλάδα να μην δοκιμάζει περαιτέρω την υπομονή του τουρκικού έθνους¨.
-600x400.jpg)



