Καλά πήγε το χειρυργείο για τον 24χρονο στρατιώτη που ταρυματίστηκε σοβαρά από έκρηξη λέβητα σε μονάδα της Αλεξανδρούπολης. Ο στρατιώτης είχε οίδημα στον εγκέφαλο. Από το ΓΕΣ λένε ότι οι γιατροί διαβεβαιώνουν ότι η ζωή του δεν κινδυνεύει.
“Δεν κινδυνεύει η ζωή του στρατιώτη”,λένε από το ΓΕΣ



