Για πρώτη φορά χειρουργείο καρδιάς σε νοσοκομείο των ΕΔ

Το πρώτο καρδιοχειρουργικό περιστατικό αντιμετωπίστηκε από νοσοκομείο των ΕΔ.

Για  πρώτη φορά χειρουργείο καρδιάς σε νοσοκομείο των ΕΔ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το πρώτο καρδιοχειρουργικό περιστατικό αντιμετωπίστηκε από νοσοκομείο ων ΕΔ.

Στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών έγινε επέμβαση τριπλού μπάϊ-πας σε 67χρονη γυναίκα.

Μέχρι τώρα όλα αυτά τα περιστατικά προωθούνταν σε άλλα νοσοκομεία και κυρίως στο Ωνάσειο.

Είναι μια πολύ θετική εξέλιξη και ελπίζουμε να έχει συνέχεια απ΄ όλα τα στρατιωτικά νοσοκομεία.Ίσως θα πρέπει να εξεταστεί και για λόγους οικονομίας η δημιουργία ενός “διακλαδικού” καρδιοχειρουρχικού τμήματος των ΕΔ.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ