“Η απαλλαγή μετά από 24ωρη υπηρεσία,είναι υποχρεωτική”,λέει ο ΥΕΘΑ.

“Η απαλλαγή μετά από 24ωρη υπηρεσία,είναι υποχρεωτική”,λέει ο  ΥΕΘΑ.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Στην Ελλάδα όλα γίνονται.Ακόμη και να μην εκτελούνται οι διαταγές του ΥΕΘΑ. Ειδικά όταν αυτός έχει αναχωρήσει για άλλο υπουργείο. Ο λόγος για τη διαταγή του Βενιζέλου,σύμφωνα με την οποία τα στελέχη μετά από 24ωρη υπηρεσία ,πρέπει να λαμβάνουν 24ωρη απαλλαγή. 

Πολλοί διοικητές έγραψαν τη διαταγή στα παλιά τους τα παπούτσια με αποτέλεσμα να υπάρχει σωρεία καταγγελιών για τη μη τήρησή της.

Ο νέος ΥΕΘΑ ,ο Πάνος Μπεγλίτης, έστειλε εκ νέου εντολή ,μέσω του Στρατιωτικού του Γραφείου , υπενθυμίζει και επισημαίνει ότι η απαλλαγή είναι υποχρεωτική και καλεί άπαντες να εκτελέσουν τη διαταγή.

Για να δούμε…

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ