Και οι πολιτικοί υπάλληλοι στα συσσίτια των μονάδων με εντολή ΥΕΘΑ

Και οι πολιτικοί υπάλληλοι των ΕΔ εντάσσονται στο πρόγραμμα σύτισης

Και οι πολιτικοί υπάλληλοι στα συσσίτια των μονάδων με εντολή ΥΕΘΑ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τα είπαν ΥΕΘΑ και Α/ΓΕΕΘΑ για το θέμα των συσσιτίων στις μονάδες και ο Αβραμόπουλος είπε στον στρατηγό Κωσταράκο να κάνει το σχετικό προγραμματισμό ώστε να ενταχθούν στο πρόγραμμα και όσοι από τους πολιτικούς υπαλλήλους το επιθυμούν..

Αυτό θα γίνει.Προς το παρόν καθορίστηκε το κόστος που θα πληρώνουν όσοι συμμετάσχουν .Θα είναι μετά από εντολή και του Ελεγκτικού Συνεδρίου στα 2,16 ευρώ ανά άτομο,

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ