Οι ΕΔ είναι πάντα έτοιμες να συνδράμουν στα συσσίτια της Εκκλησίας.

Οι ΕΔ είναι πάντα  έτοιμες να συνδράμουν στα συσσίτια της Εκκλησίας.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το θέμα αξιοποίησης των γευμάτων του στρατού στα συσσίτια της ΜΚΟ Αποστολή της Εκκλησίας, είναι ζήτημα που θα απασχολήσει τους ανθρώπους της ΜΚΟ.

Όπως έγινε γνωστό από το επιτελείο του ΥΕΘΑ ,”είμαστε έτοιμοι να συνδράμουμε όπως μας ζητηθεί και το έχουμε κάνει ήδη. Η Εκκλησία προσπαθεί να βρει τρόπο ώστε να αξιοποιήσει τις μερίδες φαγητού που οι στρατιωτικές μονάδες αποδεσμεύουν το μεσημέρι, ώστε να τις αξιοποιήσουν για βραδυνό συσσίτιο”.

Αφού υπάρχει καλή θέληση και συνεργασία,όλα τ΄ άλλα περισσεύουν. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ