Π.Μπεγλίτης: “Αν κόψουμε κι άλλα λεφτά δεν λειτουργούν οι ΕΔ”

Ξεπεράστηκαν τα όρια

Π.Μπεγλίτης: “Αν κόψουμε κι άλλα λεφτά δεν λειτουργούν οι ΕΔ”

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Το ‘χει καταλάβει η πολιτική ηγεσία του Πενταγώνου,ότι τα όρια αντοχής των στρατιωτικών έχουν ξεπεραστεί προ πολλού. Αποτελώντας τον “εύκολο στόχο” του κρατικού μηχανισμού τα στελέχη των ΕΔ, τέθηκαν από την αρχή του οικονομικού Αρμαγεδώνα στο στόχαστρο και παρουσιάστηκαν στην κοινή γνώμη τουλάχιστον ως…προνομιούχοι. Οι νέες απαιτήσεις περικοπών προκάλεσαν μεγάλη αναστάτωση στις ΕΔ,αφού οι πληροφορίες από το οικονομικό επιτελείο κάνουν λόγο για ολοκληρωτική και οριστική περικοπή όλων των επιδομάτων από τα οποία ουσιαστικά ζουν οι στρατιωτικοί. Το σενάριο θέλει περικοπή των επιδομάτων και κατώτερο βασικό μισθό τα 1280 ευρώ. Η αναστάτωση ανάγκασε τον αναπληρωτή υπουργό Άμυνας Π.Μπεγλίτη να παρέμβει και μέσω συνέντευξής του στο ΣΚΑΙ να προσπαθήσει να καθησυχάσει τα στελέχη των ΕΔ:

“Στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας υπήρξαν πραγματικά επώδυνες περικοπές μέχρι σήμερα. Μέχρι εκεί όμως. Δεν μπορούμε να πάμε παρακάτω. Οι στρατιωτικοί είναι μέρος του ευρύτερου δημόσιου τομέα, ως δημόσιοι λειτουργοί, αλλά δεν μπορούν να περικοπούν άλλο οι μισθοί ή οι συντάξεις. Ούτε τα επιδόματα, ούτε τα εκτός έδρας. Σε αυτά είμαστε αποφασισμένοι. Δεν μπορούν να λειτουργήσουν οι Ένοπλες Δυνάμεις αν πάμε σε περαιτέρω περικοπές. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Εμείς το έχουμε πει, το έχουμε υπερασπιστεί”, είπε ο κ.Μπεγλίτης

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ