Πως θα γίνονται οι μεταθέσεις στις ΕΔ.

Πως θα γίνονται οι μεταθέσεις στις ΕΔ.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μέσω μορίων θα γίνονται οι μεταθέσεις των αξιωματικών. Όπως προκύπτει από την υπουργική απόφαση που δημοσιοποίησε από χθες το Onalert,η μετάθεση ενός στελέχους θα σχετίζεται από δω και πέρα και με μία σειρά μορίων τα οποία έχουν να κάνουν με :
•Την απόδοση του αξιωματικού,σε διάστημα μιας 10ετίας.

•Παρακολούθηση και επίδοση στα “σχολεία” του κλάδου του.

•Υπηρεσία σε θέσεις ευθύνης

•Επιχειρησιακή βαρύτητα των μονάδων που υπηρέτησε το κάθε στέλεχος

•Εμπειρία σε επιτελεία και μεγάλους σχηματισμούς

•Ηθικές αμοιβές

•Οικογενειακή κατάσταση,ειδικά για όσους έχουν παιδιά που θα φοιτήσουν στη Β΄και Γ΄Λυκείου

•Προβλήματα υγείας

Σύμφωνα με την απόφαση Βενιζέλου:

•Μετάθεση παίρνει κάθε στέλεχος μετά από διετή υπηρεσία

•Μέχρι τέσσερα χρόνια η παραμονή στελέχους εκτός οικείου κλάδου

•Μέχρι τρία χρόνια η παραμονή σε θέσεις που έχουν σχέση με προμήθειες και έργα

•Εξαιρούνται από τη δέσμη κριτηρίων όσοι υπηρετούν στα γραφεία Προέδρου της Δημοκρατίας,πρωθυπουργούυπουργού,αναπληρωτών ,υφυπουργών,ΕΥΠ και αρχηγών και υπαρχηγών επιτελείων.

•Όσοι έχουν σύζυγο ή τέκνο με ποσοστό αναπηρίας άνω του 67% έχουν το δικαίωμα να υπηρετούν στον τόπο προτίμησής τους.

•Οι γυναίκες μετά από τοκετό τοποθετούνται για μία τριετία όπου επιθυμούν.

•Προβλέπεται η δυνατότητα αμοιβαίας μετάθεσης.

•Όσοι δεν συμφωνούν με τη μετάθεσή τους μπορούν να προσφεύγουν εντός πέντε ημερών.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης
ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Μητσοτάκης στα εγκαίνια της Διεύθυνσης Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου του ΓΕΕΘΑ: «Η Ελλάδα θωρακίζεται απέναντι στις κυβερνοαπειλές»

«Πρόκειται για ακήρυκτους πολέμους σε αθέατα πεδία μάχης, εξίσου καταστροφικοί που απαιτούν συνεχή εγρήγορση», πρόσθεσε στη συνέχεια